< RETTIGHEDER OG PLIGTER
Bagage Flyrejsen Hotel / feriebolig > Klage / ankenævn Pakkerejser Pas og visum Rettigheder og pligter |
RETTIGHEDER OG PLIGTERKlage / ankenævnReklamationer skal sendes til det rejsebureau, hvor du har købt din rejse.
Der findes tre mulige klage/anke instanser i forbindelse med rejser – lidt afhængig af rejseformen, men det er altid en god ide først at tage kontakt til BonTour for at få information om, hvor det er bedst at rette en klage til. 1. Pakkerejse-Ankenævnet – www.pakkerejseankenaevnet.dk – er en ankemulighed på en afgørelse som BonTour har truffet i forbindelse med en klage, og som du ikke er tilfreds med, men du er også velkommen til at tage kontakt for at få en vurdering hos sekretariatet i Pakkerejse-Ankenævnet i forbindelse med en klage over en pakkerejse – eventuelt inden du afsender klagen. 2. Forbrugerklagenævnet – www.forbrug.dk – er en klagemulighed over flyselskaber, hvis din reklamation drejer sig om køb kun af flybillet. 3. Trafikstyrelsen – www.trafikstyrelsen.dk – er klageinstans i forbindelse med klager over flyselskaber i forbindelse med forsinkelser/annulleringer, hvor EU Forordning 261/2004 kan bruges. Finder du ikke svar på dine spørgsmål, kan du altid kontakte BonTour's rejsekonsulenter på 7023 1570. |