BonTour Travel Partner
  • Rejser
  • Rejsemål
  • Værd at vide
  • Min rejse
  • Shop
    • Tilvalg
    • Gavekort
  • Kundeservice
70 23 15 70
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

ALMINDELIGE BETINGELSER

RETTIGHEDER OG PLIGTER

REJSEFORSIKRING

< INDEN AFREJSE
Adresse og navneoplysninger
Afbestilling
Bagage
Bestilling af rejsen
Billeder
Billeje
Børn som rejser alene
Børn under 2 år
Check-In/Billet/Boardingkort
​​Navne og fødselsdato
Navneændring
Overdragelse af rejsen
Pillepas
Rejselængde
> Rejsende med handicap
Rejsetider
Unge under 18 år
Vaccinationer
Vigtig rundrejseinformation
Ændringer
Ønsker om placering m.v.

FLYREJSEN

PÅ REJSEMÅLET

EFTER REJSEN

FLYSELSKABER

PAS OG VISUM

UM'S REJSEVEJLEDNINGER

REJSEGARANTIFONDEN

INDEN AFREJSE

Rejsende med handicap

BonTour arbejder hele tiden for at gøre vores rejser så komfortable som muligt. Dette indebærer også gæster med handicap.

Hvis du har behov for et- eller flere af følgende punkter:

  • Handicapassistance i lufthavnen
  • Medbringer manuel- eller elektrisk kørestol på rejsen
  • Ekstra bagage/udstyr med på rejsen
  • Transfer i liftbus
  • Udflugter i liftbus
  • Handicapindrettet hotelværelse
  • Lift i poolen, opvarmet pool
  • Leje af hjælpemidler på destinationen
  • Besøg af sygeplejeske eller fysioterapeut på hotellet

Kontakt BonTour's rejsekonsulenter på 7023 1570


Når du rejser med BonTour, skal du være opmærksom på følgende:

Kørestolsbrugere
Hvis du er kørestolsbruger, skal du kontakte os før afrejsen, for at kunne få hjælp til at komme rundt i lufthavnen samt på og af flyet. I visse tilfælde skal vi søge om tilladelse til, at kørestolen kan medbringes på flyet.

Transport til/fra hotellet på destinationen
Bemærk at det ofte ikke er muligt at tage kørestole med i busserne. Vi er behjælpelige med at sørge for anden transport – en evt. ekstraomkostning er for egen regning. Vore rejseledere har desværre ikke mulighed for at løfte eller bære mennesker med et mindre eller større handicap, eller deres bagage.

Hoteller
Mange af vore hoteller er ikke egnede til gangbesværede. I fakta om det respektive rejsemål kan du læse om tilgængelighed for mennesker med et mindre eller større handicap. Ønskes specifik information om, hvor passende rejsemålet og hotellet er for gangbesværede, kan du altid kontakte BonTour.

Diverse lidelser
Lider man af en kendt sygdom (f.eks. lunge- eller hjertesygdomme), som kan medføre specielle behov under flyvningen, er det ens eget ansvar at sørge for en erklæring fra speciallæge samt eget forsikringsselskab, som dokumenterer, at man er egnet til at deltage på flyvningen. Dette skal indsendes til flyselskabet, som herefter vil tage stilling til, om de kan medbringe passageren.
Flyselskabet kan kræve, at man selv medbringer iltapparat, hvis man har behov for at få ilt under flyvningen.
Luftkaptajnen kan til enhver tid afvise passagerer, hvis det skønnes, at der vil kunne opstå helbredsmæssige eller sikkerhedsmæssige problemer i forbindelse med flyvningen.


DESTINATIONER


Afrika
Asien
Caribien & Centralamerika
​Europa
Nordamerika
Indiske Ocean & Stillehavet

REJSETYPER


Sol, Strand og Pool
Storbyferie
Rundrejse
Koncertrejser
​Vin og Gastronomi
Incentive
Skræddersyede rejser
Julemarked
Grupperejser
Naturoplevelser​
​Sport og Spa
Tandpleje
Jagt og Fiskeri

FIND DET HURTIGT


Indløs værdibevis
​Kundeservice
Almindelige betingelser
Forsikring
Flyinformation
Privatlivspolitik
Feel Safe - Tryghed på rejsen

BONTOUR


Om os
Trustpilot - Fremragende
Arbejde hos BonTour
Gavekort
Billede

Billede
Telefon 70 23 15 70
​info@bontour.dk
Man-fre 09.00 - 15.00
​Lør 10.00 - 14.00
Tilmeld Nyhedsbrev
​BonTour på Facebook
Billede
   Fremragende
Trustpilot
​(alle anmeldelser er 5-stjernede)
Billede
Billede

​​Copyright © 2023