BonTour Travel Partner
  • Rejser
  • Destinationer
  • Værd at vide
  • Min rejse
  • Shop
    • Tilvalg
    • Gavekort
  • Kundeservice
70 23 15 70
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

ALMINDELIGE BETINGELSER

​RETTIGHEDER OG PLIGTER

REJSEFORSIKRING

INDEN AFREJSE

FLYREJSEN

PÅ REJSEMÅLET

< EFTER REJSEN
​​Bortkommet bagage
Bortkomne genstande
> Mangler og reklamationer
Spørgeskema

FLYSELSKABER

PAS OG VISUM

UM'S REJSEVEJLEDNINGER

REJSEGARANTIFONDEN

EFTER REJSEN

Mangler og reklamationer

Det er BonTour's mål, at evt. problemer på rejsen løses på rejsemålet inden for en rimelig tid. Det er derfor vigtigt, at du meddeler eventuelle fejl eller mangler til vores personale på rejsemålet, så snart du opdager dem. Derved er vi i stand til at løse problemet hurtigt, og du kan fortsat nyde din ferie.

Hvis vi ikke er i stand til at hjælpe dig på rejsemålet, har du mulighed for at reklamere til os efter hjemkomsten. Din reklamation skal være skriftlig, og vi beder dig udfylde nedenstående reklamationsformular eller sende en email til [email protected]. Husk at oplyse dit fulde navn, rejse destination samt kontaktinformation. Vær opmærksom på, at behandlingstiden kan variere efter sæson. Vi bestræber os på at kunne svare dig inden for seks uger.

  • Har du allerede modtaget kompensation på rejsemålet, giver vi normalt ikke yderligere erstatning efter hjemkomst. Personalet på rejsemålet er godt uddannet i de forskellige erstatningsniveauer.
  • Reklamationen skal være BonTour Travel Partner skriftligt i hænde senest 4 uger efter hjemkomst og gerne via vores reklamationsformular.
  • Gælder din reklamation flyrejsen, beskadiget- eller forsinket bagage, henviser vi venligst til det flyselskab, du rejste med.
  • Gælder reklamationen sygdom, stjålne eller ødelagte personlige ejendele, er det dit eget forsikringsselskab, du skal kontakte.

Reklamation



    Personlige oplysninger


    Oplysninger om rejsen


    Kontaktede du vores personale på rejsemålet ang. klagen ?

    Hvis ja, hvilken dato og hvad gjorde personalet for at udbedre klagen ?

    Ønsker du tilbagemelding / kompensation ?

    Jeg ønsker kompensation svarende til nedenstående beløb (danske kroner)
    Kompensation ønskes med følgende begrundelse

    Vedlæg evt. filer, fotos eller dokumenter her

    Maks. filstørrelse: 20 MB
    Maks. filstørrelse: 20 MB
    Maks. filstørrelse: 20 MB

Send

Er du ikke tilfreds med vores afgørelse, har du mulighed for at indbringe sagen hos:

Pakkerejse-Ankenævnet  – www.pakkerejseankenaevnet.dk – hvis din reklamation drejer sig om en pakkerejse (dvs. fly og hotel købt sammen).

​Forbrugerklagenævnet – www.forbrug.dk – hvis din reklamation drejer sig om køb kun af flybillet.

DESTINATIONER


Afrika
Asien
Caribien & Centralamerika
​Europa
Nordamerika
Indiske Ocean & Stillehavet

REJSETYPER


Skræddersyede rejser
​
Kør-selv
​Storbyferie
Rundrejse
Koncertrejser
​Vin og Gastronomi
Firmarejser
Julemarked
Naturoplevelser​
​Sport og Spa
Tandpleje
Jagt og Fiskeri

FIND DET HURTIGT


​Kundeservice
Ofte stillede spørgsmål
​
Almindelige betingelser
Forsikring
Flyinformation
Privatlivspolitik
Feel Safe - Tryghed på rejsen

BONTOUR


Om os
Trustpilot - Fremragende
Arbejde hos BonTour
Gavekort
Billede

Billede
Telefon 70 23 15 70
​[email protected]
Man-fre 09.00 - 16.00
​Lør 09.00 - 14.00
Tilmeld Nyhedsbrev
​BonTour på Facebook
Billede
Fremragende
Se vores 
Billede
anmeldelser på Trustpilot
Alle anmeldelser er 5-stjernede
Billede
Billede

​​Copyright © 2025