|
EFTER REJSENMangler og reklamationerDet er BonTour's mål, at evt. problemer på rejsen løses på rejsemålet inden for en rimelig tid. Det er derfor vigtigt, at du meddeler eventuelle fejl eller mangler til vores personale på rejsemålet, så snart du opdager dem. Derved er vi i stand til at løse problemet hurtigt, og du kan fortsat nyde din ferie.
Hvis vi ikke er i stand til at hjælpe dig på rejsemålet, har du mulighed for at reklamere til os efter hjemkomsten. Din reklamation skal være skriftlig, og vi beder dig udfylde nedenstående reklamationsformular eller sende en email til [email protected]. Husk at oplyse dit fulde navn, rejse destination samt kontaktinformation. Vær opmærksom på, at behandlingstiden kan variere efter sæson. Vi bestræber os på at kunne svare dig inden for seks uger.
ReklamationEr du ikke tilfreds med vores afgørelse, har du mulighed for at indbringe sagen hos:
Pakkerejse-Ankenævnet – www.pakkerejseankenaevnet.dk – hvis din reklamation drejer sig om en pakkerejse (dvs. fly og hotel købt sammen). Forbrugerklagenævnet – www.forbrug.dk – hvis din reklamation drejer sig om køb kun af flybillet. |