BonTour
  • Rejser
    • Afrejse fra København
    • Afrejse fra Billund
    • Kør-selv
  • Rejsetyper
    • Storbyferie
    • Rundrejse
    • Koncertrejse
    • Tandpleje
    • Incentive & Grupperejser
    • Jagt og Fiskeri
    • Julemarkedsrejser
  • Rejsemål
    • Europa
    • Afrika
    • Asien
    • Nordamerika
    • Indiske Ocean & Stillehavet
  • Værd at vide
    • Ofte stillede spørgsmål
    • Almindelige betingelser
    • Rettigheder og pligter
    • Inden afrejse
    • Flyrejsen
    • På rejsemålet
    • Efter rejsen
    • Flyselskaber
    • Pas og visum
    • UM's rejsevejledninger
    • Rejsegarantifonden
  • Min rejse
    • Persondata
    • Rejseplan for turen
    • Ny adgangskode
    • Nyhedsbrev
    • Indløs værdibevis
  • Shop
    • Tilvalg
    • Gavekort
  • Kundeservice
70 23 15 70
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

ALMINDELIGE BETINGELSER

​RETTIGHEDER OG PLIGTER

INDEN AFREJSE

FLYREJSEN

< PÅ REJSEMÅLET
​Check-in hotel
Guider
Handicappede
Hotellerne
Indkvartering
> Mad og drikke
Rejseledere
Transfer
​Udflugter
WiFi på hotellerne

EFTER REJSEN

FLYSELSKABER

PAS OG VISUM

UM'S REJSEVEJLEDNINGER

REJSEGARANTIFONDEN

PÅ REJSEMÅLET

Mad og drikke

Måltider
På alle hoteller (dog ikke lejlighedshoteller og uspecificerede rejser) er morgenmaden inkluderet. De mere enkle hoteller serverer oftest en såkaldt lokal/continental morgenmad, dvs. brød, smør, ost, æg, frugt, forskellige slags salater mv samt kaffe eller te. Hotellerne kan ind imellem tage ekstrabetaling for juice og kaffe. 
Halvpension serveres også på nogle hoteller og inkluderer morgenmads- og aftensmadsbuffet, hvis intet andet er angivet på billetten.

All Inclusive-konceptet
Som regel er det obligatorisk for alle vores gæster at bære hotellets ”All Inclusive-armbånd” under opholdet. Men fælles for alle disse hoteller så serveres alle retter som åben buffet til morgenmad, frokost og aftensmad. Lokalt producerede alkoholiske og ikke-alkoholiske drikkevarer er inkluderede fra morgen til aften (se hotellernes egne koncepter under hotelbeskrivelsen). Importerede drikkevarer mod betaling. 

Det, der indgår i All Inclusive-konceptet, varierer fra hotel til hotel. Konceptets indhold og omfang skal ses i relation til hotellets standard i øvrigt. Et mellemklassehotel har et forholdsvis enkelt udbud af mad og drikkevarer. Drikkevarer serveres ofte i plasticglas af sikkerhedsmæssige årsager. Indholdet kan variere under den igangværende sæson. 

Lejlighedshoteller, som tilbyder All Inclusive, lukker ofte tekøkkenet (køkkenskab, køleskab, muligheder for madlavning) i de lejligheder, hvor gæsterne har valgt dette koncept. 
All Inclusive slutter som hovedregel kl. 12.00 på afrejsedagen.

​Finder du ikke svar på dine spørgsmål, kan du altid kontakte BonTour's rejsekonsulenter på 7023 1570.
AKTUELLE TILBUD
Andrea Bocelli i Berlin
​
Tandpleje i Litauen
Andrea Bocelli i Lajatico
Nordatlantens Perle Island
​FIND DET HURTIGT
Indløs værdibevis
​Kundeservice
Almindelige betingelser
Rejse- og afbestillingsforsikring
Flyinformation, bagage og forplejning
Privatlivspolitik
Coronavirus
BONTOUR
Om BonTour
Trustpilot - Fremragende
Arbejde hos BonTour
Gavekort

Telefon
70 23 15 70

Mandag-fredag 10.00 - 17.00    /    Lørdag 10.00 - 14.00
​

Tilmeld
Nyhedsbrev
​
Skriv til
​info@bontour.dk
​
 
BonTour på
​Facebook
Rejseforsikring tilbydes i samarbejde med
Picture

Trustpilot
BonTour Travel Partner er medlem af
Billede
​Copyright © BonTour 2021 ALL RIGHTS RESERVED