< FLYREJSEN
Ankomst til rejsemålet Bagage Flyselskabernes Bonus-ordninger Forplejning på flyet > Forsinket eller beskadiget bagage Får jeg en flybillet? Mødetid i lufthavnen Navn på billet/boardingkort Placering på flyet Tilslutning |
FLYREJSENForsinket eller beskadiget bagageSkulle du opleve at din bagage enten ikke kommer med flyet eller bliver beskadiget under flyrejsen, er det vigtigt at du allerede i ankomsthallen får rapporteret dette til "Arrival Service". Er din bagage ikke med flyet, skal du få bede om en såkaldt PIR-rapport (Property Irregularity Rapport) hvori du angiver, hvortil bagagen skal sendes. Er din bagage beskadiget skal du ligeledes bede om skriftlig dokumentation for, at du har angivet skaden allerede ved ankomsten. BonTour har desværre ikke mulighed for skaffe ovenstående dokumentation.
Finder du ikke svar på dine spørgsmål, kan du altid kontakte BonTour's rejsekonsulenter på 7023 1570. |