BonTour Travel Partner
  • Rejser
  • Rejsemål
  • Værd at vide
  • Min rejse
  • Shop
    • Tilvalg
    • Gavekort
  • Kundeservice
70 23 15 70
Picture
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Afrejse
Billetter
> Booking & betaling
Øvrigt

ALMINDELIGE BETINGELSER

INDEN AFREJSE

PÅ REJSEMÅLET

EFTER REJSEN

FLYREJSEN

FLYSELSKABER

KUN FLY

PAS OG VISUM

UM'S REJSEVEJLEDNINGER

FORSIKRINGER

PAKKEREJSEGARANTI

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Booking & betaling

Hvordan ved man om internetbookingen er udført?
Til slut i bookingen får du et bookingnummer og et password, som bekræftelse på at rejsen er booket. Desuden sender vi en bookingbekræftelse via e-mail samme dag.

Hvornår får man besked om hvor, man skal bo ved en uspecificeret rejse?
Ved ankomst til rejsemålet.

Er man garanteret et hotel fra BonTour's normale program ved en uspecificeret rejse?
Nej, det kan både blive et hotel præsenteret i det normale oplæg, eller et hotel BonTour normalt ikke har i oplægget.

Hvilken specialmad findes på flyene, og hvor lang tid i forvejen skal dette bestilles?
Specialmad skal bestilles senest 5 arbejdsdage inden afrejse. Vi tilbyder vegetarmad, laktose- og glutenfri mad samt specialmad til diabetikere.

Hvad koster en afbestillingsforsikring?
Kr. 220,- for rejser inden for Europa (Samt i Egypten, Tunesien, Jordan og Israel). For rejser uden for Europa koster forsikringen kr. 450,-

Kan man tilkøbe transfer, hvis man kun har booket en flybillet, og hvad koster det?
På de fleste af BonTour''s destinationer kan man tilkøbe transfer, hvis man har booket en flybillet.

Kan man annullere/ombooke en rejse i tilfælde af krig, epidemier, uroligheder mm.?
Venligst se under Almindelige betingelser.

Hvad koster det af annullere/ombooke en rejse?
Venligst se under Almindelige betingelser.

Hvordan betaler man sin rejse?
Via bank, gennem vores online-betaling eller med kreditkort i vores kontantløse butik. Ved bankoverførsel skal man være opmærksom på, at ved mindre end 60 dage til afrejse kan der ikke overføres via netbank. Samtidig skal kopi af kvittering faxes til BonTours økonomiafdeling på 39 56 15 70.

Hvornår skal man betale depositum/restbetaling?
Information om dette oplyses på bookingbekræftelsen.

Får man en bekræftelse på at BonTour har modtaget betalingen?
Der sendes ikke en kvittering ud automatisk. Billetten, der sendes ud ca. 2-3 uger før afrejse, fungerer samtidig som kvittering.

På min billet står der "Grundpris uden måltider", men jeg har tilkøbt morgenmad/halvpension/All Inclusive?
Da dit hotel/lejlighed normalt sælges uden måltider, står der grundpris uden måltider på billetten, men da du har tilkøbt morgenmad/halvpension/All Inclusive, står dette i stedet under tillæg.

Vi rejser mere end 6 personer sammen, hvordan booker jeg vores rejse online?
Hvis man vil booke en rejse på vores hjemmeside og er mere end 6 personer, så er man nødt til at booke over flere gange. Dette skyldes at vores bookingsystem kun kan håndtere 6 personer pr. bookingnummer, og en booking med mere end 6 personer vil blive fordelt over 2 eller flere bookingnumre.
Så er man f.eks. 10 personer der rejser sammen, skal man først booke 6 personer op og derefter de resterende 4 personer. Man kan også booke det op over flere gange, f.eks. 3 personer, 3 personer og tilsidst 4 personer. Det er helt valgfrit hvordan man booker det op.
En god ide er efterfølgende, at ringe til vores salgskonsulenter som kan være behjælpelige med at notere på jeres bookingnumre at I rejser sammen. Dette vil være en hjælp i forhold til pladserne på flyet og hotellet. Ikke at det dermed kan garanteres at man kommer til at sidde ved siden af hinanden, eller bo ved siden af hinanden. Det vil dog gøre det lettere for flyselskabet og hotellet at vide at I rejser sammen.

DESTINATIONER


Afrika
Asien
Caribien & Centralamerika
​Europa
Nordamerika
Indiske Ocean & Stillehavet

REJSETYPER


Sol, Strand og Pool
Storbyferie
Rundrejse
Koncertrejser
​Vin og Gastronomi
Incentive
Skræddersyede rejser
Julemarked
Grupperejser
Naturoplevelser​
​Sport og Spa
Tandpleje
Jagt og Fiskeri

FIND DET HURTIGT


Indløs værdibevis
​Kundeservice
Almindelige betingelser
Forsikring
Flyinformation
Privatlivspolitik
Feel Safe - Tryghed på rejsen

BONTOUR


Om os
Trustpilot - Fremragende
Arbejde hos BonTour
Gavekort
Billede

Billede
Telefon 70 23 15 70
​info@bontour.dk
Man-fre 09.00 - 15.00
​Lør 10.00 - 14.00
Tilmeld Nyhedsbrev
​BonTour på Facebook
Billede
   Fremragende
Trustpilot
​(alle anmeldelser er 5-stjernede)
Billede
Billede

​​Copyright © 2023