|
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅLBilletterHvornår bliver billetten tilsendt?
Charter, rundrejser og individuelle billetter sendes ca. 2-3 uger inden afrejse, med mindre andet er aftalt Bliver billetten sendt med posten? Billetten bliver sendt via e-mail, til den e-mail adresse som er oplyst ved booking. Ønsker du at få billetten tilsendt via alm. post koster dette kr. 100,- pr. booking. Såfremt du rejser med rutefly, vil din billet dog blive sendt med posten uden ekstra opkrævning. Hvis du ikke har modtaget eller har mistet din ruteflybillet, er det altid muligt at få den tilsendt pr. mail igen. Hvad tid skal man være i lufthavnen? Vi anbefaler ca. 2 timer inden afrejse. Hvordan ser billetten ud, er det et A4 ark? Billetten er et A4 ark, hvor der øverst står billet eller internetbillet. Denne medbringes til check-in. På nogle charterrejser får du også en ruteflybillet, ligeledes et A4 ark. Denne er på engelsk, og øverst står der: Electronic Ticket Begge billetter medbringes til check-in. Rejser du udelukkende på rutefly, så får du kun en ruteflybillet, der medbringes til check-in. |